Navigáció
 
Támogatóink:

Honvágy Ingatlan Ráckeve

Kevei Trans

www.amivarosunk.hu, közösségi hírportál

4 Ász Póker Bt., Szigetszentmiklós

POLIFOAM

 
Események
<< Július 2020 >>
H K Sz Cs P Szo V
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
 
Felhasználók
-> Online vendégek: 16

-> Online tagok: 0

-> Regisztráltak: 57
-> Legújabb tag: freizberger
 
Látogatottság:
 
Apránként támadja meg az agyat a Crossfit

Apránként támadja meg az agyat a Crossfit


Napjainkban az időhiány okozza a legnagyobb kárt az egészségünknek. Az állandó rohanás a stressz leépíti az állóképességünket és lassítja az idegpályáink ideg-ingerület átadását.

Binger Attila a Piton Box Klub alapító tagja és edzője elmondta, hogy ezt a két problémát egyszerre, gyorsan és kíméletesen orvosolni lehet az úgynevezett Crossfit edzésprogrammal, ami nem is egy program, inkább filozófia és ez apránként támadja meg az agyat. Az USA-ból meghonosított edzés forma alapja az intenzív és gyakran változó mozgásinger. Széles körben, a test minden izomcsoportját fejleszti. Így gyorsan és tartósan kialakul az adott mozdulathoz a mindennapokban is jól használható “funkcionális” erő. Ez az erő szöges ellentéte a konditermi “jól néz ki, de nem jó semmire” izomnak. A mozdulatsorok ismétlése, jótékony hatást fejt ki az idegpályáink ingerület szállításár, így gyorsítva az információk áramlását és megkönnyíti a koncentrációt a mindennapokban.

Miről is szól egy ilyen edzés?

Ötven másodpercig, kell egy gyakorlatot ismételned, az erőnlétedtől függően változik az ismétlés szám. Ez után jön tíz másodperc szünet, ami kimerül a következő gyakorlatra felkészülésben. Például csinálsz ötven hasprést egy periódus alatt után átsétálsz a kitöréshez, újabb ötven másodpercig ez ismétled majd átmész a guggoláshoz. Tizenegy állomást végzel el egy sorozatban, rövid pihenő után még két sorozatot kell megcsinálnod egy edzésben. Végezetül háromszor két perc levezető mozgás, például szobabiciklizés.

Az összes gyakorlatot a saját testsúlyoddal végzed vagy azt megnehezítve kézi súlyokkal. Így a valóban hasznos izomcsoportokat veszed igénybe, ezzel is fejlesztve.

Ezeken az edzéseken tízévestől hatvanévesig bármilyen korosztályból megfordultak már sportolni-vágyók. Hiszen a gyakorlatok rövidsége kíméletesen hat az ízületekre, a saját testsúly mozgatása a természet százezer éves gyakorlata

 
Hozzászólások
Még nem küldtek hozzászólást
 
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
 
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek

Jelentkezz be vagy regisztrálj

Még nem értékelték
 
Security System 1.8.6 © 2006-2008 by BS-Fusion Deutschland
47123 kísérlet blokkolva
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
 
Nyilvános szavazás
Milyen gyakran látogatod a honlapot?

Hetente többször

Hetente egyszer

Havonta többször

Havonta egyszer

Csak ide tévedtem...

 
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

16/08/2013 19:48
Boldog Szülinapot Zoli! Shock

21/04/2013 20:12
Matyi! Mi van veled? Még nem értél ide?

20/02/2013 14:19
Jó volt a hétvégi kis Box Parádé!

04/01/2013 20:09
Feltettem a 2013-as Versenynaptárt . Megtalálható a fejlécben.

11/11/2012 15:18
Kicsit későn, de azért tettem fel új képeket! Shock

09/01/2012 09:13
Feltettem a 2012. évi versenynaptárt a navigációba is, ha a köv. hírek miatt innen már "átcsúszik"

24/12/2011 15:27
Békés Boldog Karácsonyt

10/12/2011 11:55
Kiváló volt a tegnapi nap Galántán. Köszi srácok!

24/07/2011 19:59
Utólag is Boldog Szülinapot Kívánok Dodonak és az Elnök úrnak.

17/05/2011 20:01
Hosszú!!! Látom megvan az új Média felelősünk. Jó lett a cikk. Köszi!

 
Boxoldalak:

Magyar Ökölvívó Szövetség honlapja

Küzdötermagazin

Monokli.com

ProfiboX.hu

Nöi ökölvívás

 
Galéria
 
Generálási idő: 0.04 másodperc
26,802,093 egyedi látogató